כשזה מגיע לכתיבת תוכן, הדבר החשוב ביותר הוא שתהיה לך מטרה ברורה.
כתיבת תוכן עם AI יכולה לעזור לך להשיג מטרה זו על ידי מתן נושא ומילות מפתח רלוונטיות.
תהליך השימוש ב-AI קל. כל מה שאתה צריך לעשות הוא להקליד את המטרה שלך ולחכות שה-AI יפיק עבורך תוכן.
החלק הטוב ביותר בשימוש בשיטה זו של כתיבת תוכן הוא שהיא אינה דורשת שום קלט אנושי או יצירתיות. הדבר היחיד שחשוב הוא מטרה ברורה לתוכן שלך.
כתיבת תוכן בינה מלאכותית היא דרך חדשה ומרגשת ליצור תוכן עבור החברה שלך. בעזרת סיוע בינה מלאכותית, קופירייטרים יכולים להשתמש בכישוריהם בצורה יעילה יותר. הם יכולים לוודא שהם לא מבזבזים זמן על מערכי כישורים שאין להם ובמקום זאת להתמקד במה שהם הכי טובים בו – יצירתיות ורגשות.
עוזרי כתיבה בינה מלאכותית הופכים פופולריים יותר ויותר במקום העבודה. חברות מסוימות משתמשות בהן כאשר הן צריכות לייצר תוכן לנושא או נישה ספציפיים. בעוד שסוכנויות דיגיטליות משתמשות בהן כדי לייצר כל מיני תוכן עבור הלקוחות שלהן. . עוזרי AI משמשים בעיקר לייצור עותק משוכתב. קופירייטינג הוא תהליך כתיבת טקסט המקדם מוצרים, אירועים או שירותים. קופירייטרים משתמשים במגוון טכניקות כדי ליצור טקסט יצירתי ומשכנע.
כתיבת תוכן בינה מלאכותית היא התחום המתפתח של בינה מלאכותית המשמש לכתיבת תוכן. יש אנשים שחוששים ש-AI ייקח מכותבים מכותבים. עם זאת, AI יכול גם לעזור להם בדרכים רבות.
ישנם מקרי שימוש רבים עבור כלי כתיבה בינה מלאכותית. סוכנויות דיגיטליות משתמשות בהן כדי לייצר כל מיני תוכן עבור לקוחותיהן וחברות משתמשות בהן כאשר הן צריכות לייצר תוכן לנושא או נישה ספציפיים.
כתיבת תוכן בצורה אוטומטית – האם זה טוב לגוגל?
גוגל מנסים ללא הרף לשפר את מנוע החיפוש שלהם ותוך כדי כך הם גם שיפרו את ה-AI שלהם. העדכון האחרון של גוגל, RankBrain, הוא דוגמה לאופן שבו ניתן להשתמש בבינה מלאכותית לשיפור כתיבת תוכן.
גוגל היא לא החברה היחידה שמשתמשת בבינה מלאכותית ליצירת תוכן. ישנן חברות רבות ושונות המשתמשות בבינה מלאכותית למגוון מטרות. אחת המטרות הללו היא לייצר תוכן באופן אוטומטי.
שיווק תוכן הוא שחקן מרכזי בעולם השיווק הדיגיטלי. זוהי דרך מצוינת לגרום לעסק שלך לשים לב ללקוחות פוטנציאליים. אבל, עם כל כך הרבה עסקים באינטרנט שמקדמים את עצמם, זה יכול להיות קשה להתבלט מהקהל. דבר אחד שיכול לעזור הוא אוטומציה של תוכן.
האלגוריתמים של גוגל נעשים חכמים יותר מיום ליום והם יכולים כעת לדעת מתי תוכן נוצר באופן אוטומטי או לא. לכן, אם ברצונך לדרג טוב יותר בתוצאות החיפוש של גוגל, כדאי לנסות ולהימנע משירותי כתיבת תוכן אוטומטיים כמו Grammarly או אפליקציית המינגוויי מכיוון שהתוכנות הללו אינן מסוגלות לייצר תוכן מקורי בעצמן ללא כל קלט אנושי.
גוגל היא חברה שמשתמשת בבינה מלאכותית מזה זמן רב. זו הייתה אחת החברות הראשונות שהשתמשו בבינה מלאכותית בתחומים שונים כמו מנוע חיפוש, זיהוי דיבור ותרגום מכונה.
גוגל משתמשת בבינה מלאכותית ליצירת תוכן כבר שנים. עם זאת, לא ברור אם זה רעיון טוב או לא. אחת הבעיות הגדולות ביותר ביצירת תוכן אוטומטית היא שאין בו יצירתיות או מקוריות שהם שני מרכיבים מרכזיים בכתיבת תוכן טובה. כתוצאה מכך, אתה עלול לקבל תוכן משעמם או פשוט לא כל כך טוב. גוגל למעשה יצרה חברת AI משלה בשם DeepMind בשנת 2014. נכון ל-2016, לחברה יש למעלה מ-100 חוקרים, מהנדסים ומדענים שעובדים על פרויקטים שונים הן למטרות מסחריות והן עבור חטיבת המחקר של גוגל. גוגל הצליחה לעשות זאת מכיוון שקיבלה אישור מה- שירות הבריאות הלאומי של בריטניה ישתמש בנתונים מ-1.6 מיליון רשומות חולים. בנוסף, לגוגל יש צוות חוקרים בשם Aylee שמוקדש לפיתוח טכנולוגיה חדשה עבור גוגל. זה כולל פתרונות AI כמו זיהוי דיבור ותרגום מכונה. כמו כן, החברה מפתחת מערכות למידול שפות ומערכות דיאלוג אשר נועדו לשפר את התקשורת בין אנשים ו לגרום למשתמש להרגיש טבעי יותר. גוגל משתמשת בבינה מלאכותית ליצירת תוכן כבר שנים. עם זאת, לא ברור אם זה רעיון טוב או לא.
איך לכתוב עם בינה מלאכותית בצורה אוטומטית?
במשך זמן רב, כותבי תוכן הם אחת התפקידים הפופולריים ביותר בעולם. הרוב המכריע של החברות זקוקות לכותבי תוכן כדי ליצור ולכתוב מאמרים לאתרים ולבלוגים שלהם.
הבעיה היא שאין מספיק כותבים מיומנים לקחת על עצמם כל עבודה. לכן חברות מתחילות להשתמש בכלי כתיבה של בינה מלאכותית כדי לייצר עבורן תוכן.
קופירייטרים יכולים להשתמש בכישוריהם בצורה יעילה יותר עם סיוע בינה מלאכותית. הם יכולים לוודא שהם לא מבזבזים זמן על מערכי כישורים שאין להם ובמקום זאת להתמקד במה שהם הכי טובים בו – יצירתיות ורגשות.
התהליך הכללי של כתיבת תוכן אוטומטית הוא כדלקמן:
1) כתוב תיאור קצר של הנושא שאתה רוצה לכתוב עליו.
2) הגדר תבנית למאמר שלך – זה יהיה הפורמט שבו אתה רוצה שהמאמר שלך ייכתב.
3) הגדר רשימה של מילות מפתח הקשורות לנושא ושאתה רוצה במאמר שלך.
4) בחר עוזר כתיבה בינה מלאכותית והזן את הנתונים שלך לתוכו. לאחר מכן הוא יפיק מאמר עם כל מילות המפתח הרצויות והעיצוב בהתאם לתבנית שהגדרת בשלב 2.
5) ערוך, הוסף או מחק מילים או משפטים לפי הצורך (לכותב הבינה המלאכותית אין כל יצירתיות).
ישנן דרכים רבות לכתוב תוכן עם AI. הדרך הנפוצה ביותר היא להשתמש בכלי שיכול לייצר עבורך רעיונות לתוכן. בדרך זו, אינך צריך לבזבז את זמנך בהמצאת רעיונות תוכן, במקום זאת, ה-AI עושה זאת עבורך.
האם כתיבה עם AI מחליפה את כותבי התוכן האנושיים?
זה לא תחליף לכותבי תוכן אנושיים. הם פשוט מספקים סיוע לכותבי התוכן על ידי היפטרות מחסימת הכותבים ויצירת רעיונות תוכן בקנה מידה.
עוזרי כתיבה בינה מלאכותית הופכים פופולריים יותר ויותר במקום העבודה. חברות מסוימות משתמשות בהן כאשר הן צריכות לייצר תוכן לנושא או נישה ספציפיים. בעוד שסוכנויות דיגיטליות משתמשות בהן כדי לייצר כל מיני תוכן עבור הלקוחות שלהן.
זה לא שכותבי AI מחליפים כותבי תוכן אנושיים. הם רק מסייעים לקופירייטרים אנושיים עם מערכי הכישורים שלהם. עוזרי כתיבה בינה מלאכותית הופכים פופולריים יותר ויותר במקום העבודה וחברות מסוימות משתמשות בהם כדי ליצור תוכן לנושא או נישה ספציפיים. סוכנויות דיגיטליות משתמשות בהן כדי לייצר כל מיני תוכן עבור הלקוחות שלהן.
כתיבה עם AI יכולה להיות דרך מצוינת עבור כותבי תוכן להתמקד במה שהם הכי טובים בו – יצירתיות ורגשות.
עוזרי הכתיבה בינה מלאכותית הופכים פופולריים יותר במקום העבודה, במיוחד כאשר חברות צריכות לייצר תוכן לנושא או נישה ספציפיים. סוכנויות דיגיטליות משתמשות בהן גם כדי לייצר כל מיני תוכן עבור הלקוחות שלהן.