יאיר בושרי – איך לשווק נדל"ן?

שיווק נדל"ן
שיווק נדל"ן

יאיר בושרי (הבעלים של בי די פי השקעות נדל"ן – BDP נדל"ן) מציין כי שיווק נכס הוא אחד השלבים החשובים ביותר בתהליך. זה מה שימשוך קונים פוטנציאליים ויגרום להם לרצות לצפות בו.

ישנן אסטרטגיות שיווק רבות ושונות לנכסים, אבל הכל מסתכם בדבר אחד: לגרום לנכס שלך לבלוט על פני האחרים. ישנן דרכים רבות לעשות זאת, כמו שימוש במדיה חברתית, פרסום באתרי אינטרנט או אפילו אירוח של יום פתוח.

בתור משווק נדל"ן, יאיר בושרי מסביר שאתה צריך לדעת איך לשווק נכס. אם אתה מוכר נכס ורוצה לשווק אותו, אז אתה צריך להעביר את הבשורה לשם כך שאנשים ידעו על הנכס שלך. ישנן דרכים רבות בהן תוכל לעשות זאת. אתה יכול להשתמש בעצות אלה לשיווק הבית שלך ולמכור אותו מהר יותר מאי פעם.

1. צור רישום אטרקטיבי: בעת יצירת רישום אטרקטיבי לנכס שלך, וודא שהתמונות ברורות ומציגות את מיטב המאפיינים של הבית או הדירה. אנשים צריכים להיות מסוגלים לראות את עצמם חיים במרחב הזה ולהרגיש שהם יכולים לקרוא לזה שלהם עם מספיק זמן ומאמץ.

2. מדיה חברתית: השתמשו במדיה החברתית כאחד מערוצי השיווק העיקריים שלכם כאשר אתם מנסים למכור את הבית או הדירה שלכם במהירות. ודא שכל הרישומים שלך מעודכנים באתרי מדיה חברתית כמו פייסבוק, טוויטר, לינקדאין וכו', מכיוון שלאתרים אלה יש רמות גבוהות של מעורבות עם קהלים . 3. רישומים מקוונים: צור רישום מקוון עבור הנכס שלך באתר נדל"ן כמו Zillow, Trulia או RealEstate.com. הקפד להפוך את הרישום הזה למקצועי ככל האפשר ולנצל את התכונות של האתר כמו סיורים וירטואליים ופנורמה של 360 מעלות, מידע על השכונה המקומית ועוד. 4. שיווק אישי: אסטרטגיית השיווק האישית שלך היא מרכיב מכריע בכל תוכנית שיווקית כאשר אתה מנסה למכור את הבית שלך במהירות

מכירת נכס יכולה להיות משימה מאתגרת. תהליך השיווק הוא לרוב החלק הקשה ביותר במכירת נכס.

ישנן דרכים רבות בהן תוכלו לשווק את הנכס שלכם, אך חשוב לדעת מה יתאים לכם ולנכס שלכם בצורה הטובה ביותר.

שיטות השיווק השונות הזמינות לשיווק נכס לפי יאיר בושרי

שיווק נכס תמיד היה קשה וגוזל זמן, עם הרבה ערוצים שונים לניהול. אבל עכשיו, בעזרת טכניקות וכלים שיווקיים חדשים, זה קל מתמיד.

שיטות השיווק של נכס עשויות להשתנות בהתאם לסוג הנכס. נכסים חדשים ולא שווקו קודם ידרשו קמפיין שיווקי נרחב. עם זאת, נכסים ישנים ושווקים בעבר לא יצטרכו להוציא כל כך הרבה כסף על שיווק.

ישנם סוגים רבים ושונים של שיטות שיווק נדל"ן. אלה כוללים: מדיה מודפסת, מדיה דיגיטלית, מדיה חברתית ומפה לאוזן.

איך לשווק נדל"ן בדיגיטל? יאיר בושרי עונה!

שיווק נדל"ן הוא תהליך מורכב וגוזל זמן. זה דורש הרבה סבלנות והבנה של השוק. שיווק דיגיטלי הוא דרך יעילה להגיע לקונים פוטנציאליים.

– אתה יכול להשתמש במדיה חברתית כדי לפרסם את הנכס שלך

– ניתן להשתמש גם בשיווק וידאו

– ניתן להשתמש גם ב-PR דיגיטלי (כתבות יח”צ)

– ולבסוף, אתה יכול גם להשתמש בסיורים וירטואליים

שיווק נכס באינטרנט הוא דרך יעילה להפוך אותו לזמין למספר רב של אנשים. האינטרנט פתח את שוק הנדל"ן על ידי מתן פלטפורמה לסוכנים ולקונים להתחבר זה עם זה.

מטרת השיווק הדיגיטלי היא להגיע לפני כמה שיותר אנשים וליצור עניין בנכס. ניתן לעשות זאת באמצעות פלטפורמות פרסום מקוונות כמו פייסבוק, גוגל, טוויטר ואינסטגרם.

שיווק דיגיטלי אפשר לסוכנים להגיע ליותר לקוחות פוטנציאליים ממה שהם היו יכולים בלעדיו.

בעידן הדיגיטלי הזה, שיווק נכס הוא לא רק להציב שלט ולחכות לאנשים שיבואו. שיווק נכס דיגיטלי יכול להיות מחליף משחק מכיוון שהוא יכול לעזור במיקוד לאנשים הנכונים ולגרום להם לגלות עניין בנכס.

שיווק נדל"ן דיגיטלי אינו קשה כמו שזה נשמע. הדבר הראשון שעליך לעשות הוא להקים אתר אינטרנט אטרקטיבי עם כל הפרטים על הנכס ולוודא שהוא מדורג גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל. אתה יכול גם להשתמש בפלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק ואינסטגרם כדי לשתף תמונות של הנכס או שאתה יכול ליצור סרטון YouTube שמדבר על התכונות שלו.

הדבר החשוב ביותר בזמן שיווק הנדל"ן שלך בצורה דיגיטלית הוא להיות עקבי עם המאמצים שלך ולהמשיך לעדכן את התוכן שלך באופן קבוע.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן