Outbrain היא פלטפורמת גילוי תוכן המציעה תוכן ממומן לאתרי אינטרנט. זוהי אחת הפלטפורמות הפופולריות ביותר עבור מפרסמים למצוא קהלים רלוונטיים וממוקדים.
Outbrain היא פלטפורמת גילוי תוכן המציעה תוכן ממומן לאתרי אינטרנט. זוהי אחת הפלטפורמות הפופולריות ביותר עבור מפרסמים למצוא קהלים רלוונטיים וממוקדים. ל-Outbrain יש גם רשת מודעות, המאפשרת לבעלי אתרים ולמותגים להציב מודעות באתרים אחרים עם קוד מותג משלהם של Outbrain.
Outbrain היא אחת מרשתות המודעות הפופולריות ביותר המספקות למפרסמים מבחר רחב של תוכן.
Outbrain היא רשת פרסומות המספקת למפרסמים מבחר רחב של תוכן, והיא אחת מפלטפורמות הפרסום המקוונות הפופולריות בעולם. Outbrain קיימת מאז 2006 ועזרה ליצור באזז רב בעולם השיווק הדיגיטלי בעשור האחרון.
אאוטבריין עוזרת ליצור באזז רב בעולם השיווק הדיגיטלי בעשור האחרון על ידי מתן מגוון רחב של תוכן למפרסמים, הכולל מאמרים, סרטונים, פוסטים בבלוג, פודקאסטים ועוד.
Outbrain היא פלטפורמת גילוי תוכן המספקת למשתמשים מודעות והמלצות תוכן על סמך תחומי העניין שלהם. החברה נוסדה בשנת 2008 ויש לה משרדים בארה"ב, בריטניה, רוסיה, אוקראינה, צרפת, גרמניה וסין.
Outbrain היא חברת פרסום המספקת למשתמשים המלצות על תוכן ממומן על סמך תחומי העניין שלהם. לפלטפורמה משרדים בארה"ב, בריטניה, רוסיה, אוקראינה, צרפת וסין.
האם מומלץ לעשות קמפיין אאוטבריין?
Outbrain היא אחת מרשתות המודעות הפופולריות ביותר שמספקת למשתמשים שלהן את היכולת לבצע קמפיין קידום של Outbrain. קמפיינים אלו הם דרך טובה עבור חברות לייצר יותר הכנסות ולבנות יותר מודעות למותג שלהן.
המפתח הוא למצוא נושא שהקהל שלך מתעניין בו ולאחר מכן להשתמש ב-Outbrain כדי להפיץ את התוכן שלך ברחבי האינטרנט. זה יעזור לך להגיע לקהל היעד שלך, שיש סיכוי גבוה יותר שילחץ על המודעות שלך ויבקר באתר שלך.
Outbrain היא פלטפורמת פרסום מקוונת פופולרית שעוזרת למותגים להגיע לקהלי היעד שלהם. אאוטבריין מפעילה קמפיינים המסווגים כ"קמפיין קידום את המוח". מומלץ לעשות קמפיין קידום outbrain אם אתם רוצים שהתוכן שלכם ייראה על ידי קהל ממוקד.
קמפיין קידום את המוח הוא פלטפורמת פרסום מקוונת פופולרית המסייעת למותגים להגיע לקהלי היעד שלהם. מומלץ לעשות קמפיין קידום outbrain אם אתם רוצים שהתוכן שלכם ייראה על ידי קהל ממוקד.
Outbrain היא פלטפורמת גילוי תוכן המסייעת לבעלי אתרים לייצר רווח מהתוכן שלהם. ל-Outbrain יש פלטפורמת פרסום מונעת נתונים עם למעלה מ-20 מיליארד הופעות בחודש.
המאמרים המקודמים של אאוטבריין הם הפופולריים ביותר בפייסבוק ובחדשות גוגל, עם שיעור מעורבות ממוצע של 2.4% עבור התוכן הממומן.
בשנת 2018, Outbrain נרכשה על ידי Yahoo! יפן תמורת 200 מיליון דולר. הרכישה תעזור ל-Yahoo! יפן מרחיבה את עסקי הפרסום שלה באסיה ובאירופה.
כמה עולה לעשות קמפיין אאוטבריין?
Outbrain היא פלטפורמת גילוי תוכן פופולרית שעוזרת למשווקים ולבעלי אתרים למצוא תוכן חדש לחלוק. קמפיינים לקידום Outbrain נועדו לסייע לחברות להגיע לקהל היעד שלהן ולמשוך לקוחות חדשים.
קמפיין Outbrain יכול להיות דרך מצוינת עבור חברות ליצור מודעות לגבי העסק, המותג או המוצר שלהן. הם יכולים גם להרוויח הרבה כסף על ידי שימוש בקמפיינים הממומנים של Outbrain.
Outbrain היא פלטפורמת גילוי תוכן המאפשרת למשתמשים שלה לשתף תוכן בערוצי המדיה החברתית שלהם.
Outbrain היא פלטפורמת פרסום שבה אתה יכול למצוא תוכן ממומן או אורגני. עלות הקמפיין תלויה בגודל הקמפיין ובהיקף.
Outbrain היא פלטפורמת גילוי תוכן המאפשרת למותגים ולבעלי אתרים לקדם את התוכן שלהם באתרים אחרים. Outbrain משתמש לעתים קרובות בשיטות הבאות כדי ליצור מסע פרסום:
-קמפיין לקידום Outbrain: זה כאשר בעל אתר מקדם את התוכן שלך באתר או בבלוג שלו.
-Outbrain ממומן: זה כאשר אתה משלם על קידום התוכן שלך ב-Outbrain.