קידום בגוגל אדס: המלצות שימושיות למתחילים

ads
ads

גוגל שינתה את האינטרנט ואת האופן שאנחנו משתמשים בו. בהתאם רובנו נכנסים לגוגל פעמים רבות בכל יום, ולכן זהו המקום הנכון להימצא בו לכל עסק שמבקש לחשוף את עצמו ואת המוצרים או השירותים שהוא מציע בפני קהל רחב. דרך אחת לעשות זאת היא באמצעות קידום בגוגל אדס, פלטפורמת פרסום המודעות במנוע החיפוש הפופולרי, וכאן בעמוד תמצאו טיפים שימושיים לניצול האופציה.

היתרונות של קידום אתרים בגוגל אדס

קידום בגוגל אדס מתאפיין ב-4 יתרונות משמעותיים מאוד. כשמודעים אליהם ומקבלים כל החלטה על סמך אותם יתרונות, אפשר למצות אותם בדרך לקמפיין מועיל במיוחד:

  1. מיקוד מדויק – גוגל אדס מאפשרת לכם לבחור אזור גיאוגרפי ספציפי שהמודעות שלכם יוצגו רק למי שגולש בו. זוהי אופציה רלוונטית מאוד לעסקים מקומיים, מפני שלמשל מעבדת סלולר בבאר שבע לא צריכה לבזבז כסף על גולשים בחיפה. התאמות חשובות נוספות הן לפי מגדר, גיל וגם תחומי עניין. אפיון קהל היעד שלכם יאפשר לכם להגדיר במדויק לגוגל אדס את הגולשים שבפניהם יוצגו המודעות.
  2. מקסימום גמישות – את הקמפיין הפרסומי בגוגל אדס אפשר לשנות בכל רגע נתון, והשינוי נכנס לתוקף באופן מידי. נצלו זאת: בדקו פעם בשבוע את הביצועים של כל מודעה, ואת אלה הפחות אפקטיביות שנו או אפילו הורידו.
  3. שליטה מלאה בתקציב – אתם אלה שקובעים כמה כסף להקצות בכל יום לפרסום בגוגל אדס. הקמפיין עלה על דרך המלך ומניב לידים רבים ואיכותיים? הגדילו את מסגרת התקציב כדי לא לפספס אף לקוח פוטנציאלי. באופן דומה תוכלו גם להקטין את המסגרת היומית וכך לחסוך כסף.
  4. מידיות – בניגוד לקידום אורגני בגוגל, שמייצר תוצאות מצוינות אבל רק כעבור פרק זמן לא מבוטל. בגוגל אדס התמורה מידית. יש לכם מוצר חדש ואטרקטיבי? קורס שעומד לצאת לדרך בקרוב? מבצע שאסור לפספס? פרסמו אותם עכשיו וכבר היום יגיעו פניות.

מילות המפתח הנכונות עבור קידום בגוגל אדס

תכנון פרסום בגוגל אדס מחייב מחקר מילות מפתח. כלומר, יצירת רשימת ביטויים ומילים שהקלדתם בגוגל ע"י גולשים וגולשות תוביל להצגת המודעה. ניתן להכין רשימה כזו ע"י כניסה לראש של הלקוחות: כשאתם מבינים מה קהל היעד שלכם מחפש בגוגל, יש לכם בעצם את הביטויים הרלוונטיים. דרך שנייה היא להיעזר בכלים מקצועיים בתחום כדי לבדוק מה עושים המתחרים שלכם ולקבל מהם השראה. בנוסף, פלטפורמת הפרסום בגוגל עצמה יודעת להציע מילים, וכדאי כמובן לנצל את האופציה הזו. אחרי מספר ימים כבר יהיו לכם נתונים לגבי הביצועים של כל מילת מפתח, וכך תוכלו לשדרג כל קמפיין קידום בגוגל אדס.

ניסוחים חדים – ואמינים

מפתח מהותי נוסף עבור קידום בגוגל אדס שמממש את הפוטנציאל של הפלטפורמה הוא כמובן הניסוח. הדגש הראשון הוא חדות: לגולשים תשומת לב מוגבלת, ולכן צריך להבהיר להם מיד מה תהיה התועלת שלהם אם ילחצו על המודעה שלכם מבין כל המודעות. הדגש השני הוא אמינות: הבטחה שלא מתממשת תוביל ללחיצות רבות על המודעה, אבל לא למכירות. בהתאם העמוד באתר או דף הנחיתה שאליו מובילה המודעה חייב להמשיך את ההבטחה ממנה, ולקיים אותה.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן